Sesja Cleo

Hello!
Miałam napisać ten post kilka dni temu ale jednego dnia mama zgoniła mnie  z komputera  a drugiego miałam szlaban a wczoraj mi się nie chciało bo zakładałam koleżance bloga i byłam na 4-godzinnych zajęciach plastycznych  w domu kultury.
Zrobiłam sesję Cleo na moim podwórku (czy wspominałam wam że mieszkam na wsi?).
Ostatnio także szyłam trochę na maszynie a oto efekty:



Czerwoną sukienkę oddałam Adullce bo idealnie będzie pasować na jej lalkę a na moją była by za duża, białą uszyłam ręcznie a spodenki na maszynie zdjęcie Cleo jest robione w domku który przygotowałam dla lalek.
A teraz fotki!










Przepraszam za jakość.
+ Bonus

Jest to pingwinek z książkami wydłubany dłutem w linoleum jest to metoda grafiki, nałożę na to później tusz drukarski i odbiję na papierze i taka praca pojedzie na konkurs "logo biblioteki"  a pingwinek wydłubany w linoleum pojedzie ze mną do domu.

+Zapowiedz jutrzejszego posta :3
Caroline <3

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne sukieneczki :-) dziewczyny prezentują się w nich rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Karolina, ale ja u cb byłam kiedy to szyłaś i szyłam razem z tobą. Nie musisz się tak wszystkim chwalić, że pomogłaś założyć mi konto google. Na mnie się drzesz jak ci coś takiego wypomnę.
    P.S.Ok zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger