Arrival!

Cześć!
Moja lalka przybyła już wczoraj ale nie mogłam dodać posta, dlatego że nie było prądu od 9 do 16.
Listonosz się spóźnił a na swoje usprawiedliwienie powiedział że ma dużo roboty z tymi listami i paczkami :/
Na szczęście lala przybyła cała i zdrowa :D


Przedstawiam wam Alicje!



Główka Nano Haruka na obitsu 21 cm.
Zakupiona od przemiłej Malfrue :D
 Obitsu wciąż jest dla mnie zagadką.


Prezenty które przybyły razem z lalką.

Tutaj Alicja w nowym domku.
Muszę popracować nad jej garderobą,
wszystkie ubranka, które uszyłam są za duże.
Zrobiłam Alicji nowe łóżko z gąbką ale o tym w następnym poście.

Wstawiam wam małą historyjkę:

 Pora spać










Alicja<3

Do napisania!




                             Caroline<3




7 komentarzy:

  1. Jaka urocza *u* Pierwszy raz widzę taką lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, ale to już chyba Ci mówiłam. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ją widziałam na żywo, jest naprawdę urocza. Wygląda inaczej niż się tego spodziewałam.
    P.S. TO JA WIEDZIAŁAM JAKĄ ZAMAWIA. Zamęczała mnie fotami, ale w tedy mi się wogule nie podobała. Teraz wygląda o wiele, wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Adullko ty mogłaś się tylko domyślać.
      Na 100% wiedziała inna osoba.

      Usuń
  4. Cudowna! Przypomina mi Alicję
    z Krainy Czarów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ala, Alicja, Alutka - to piękne imię - moja niunia flavaska
    też z dumą obnosi to miano - też jasnowłosa - zatem
    wszystkiego lalkowego na nowej drodze Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger