DIY- filiżanki, dzbanek, pieczywo i lizaki!

Witam!
W dzisiejszym poście pokażę Wam kilka rzeczy które ostatnio udało mi się zrobić.
Nie myślcie sobie, że ja próżnuje! Co to, to nie!
Codziennie tworzę różne rzeczy!
Tylko nie mam czasu ich tutaj pokazać.( Taaa odwieczny problem nastolatki :)
Nazbierało mi się ich dużo, w końcu musiał nadejść ten dzień w którym Wam je zaprezentuję :D
No dobrze, zaczniemy od lizaków jest ich dokładnie osiem.
Idealne słodycze na Halloween!



Następne w kolejności są quillingowe filiżanki, miseczki i dzbanek!
Sporo czasu zajęło mi ich zrobienie!







Na koniec najlepsze!
Pieczywo!
(Oczywiście z masy solnej!)
Sześć pączków.

Trzy chlebki i jedna chałka.

Dwanaście bułeczek XD


 Pięć bagietek.



Wszystko razem!


Uff, oj ciężko było!
Dajcie znać w komentarzach czy Wam się podoba!
W następnym poście niespodzianka!


                                                             Caroline


10 komentarzy:

  1. Mi się wszystko bardzo razem podoba. Bardzo ładne zdjęcia. Nie mogłam się doczekać twojego kolejnego posta. Tęsknię za tb, ale wracam już jutro. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ja też tęsknię! Wracaj cała i zdrowa!

      Usuń
  2. O rety! Jakie piękne miniaturki! Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Cieszę się, że ktoś to docenia :D

      Usuń
  3. O rety! Jakie piękne miniaturki! Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :O: Jak zrobiłaś lizaki? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Lizaki to są pomalowane lakierem koraliki nadziane na wykałaczkę :)

      Usuń
  5. Ojejku, musiałaś się nieźle napracować ^^ Ślicznie to wszystko razem wygląda. Idealne miniaturki do lalkowych zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Sporo czasu zajęło ich zrobienie :D

      Usuń
  6. Masz do tego talent. Moim zdaniem najbardziej realistycznie wygląda pieczywo. Widać że się to tego przyłożyłaś

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger