Kotek!

Witam Was moi mili.
Przepraszam za tak długą nie obecność.
Od cioci wrócił już w piątek, było bardzo fajnie :)
Podczas pobytu u cioci dużo czasu spędzałam na placu zabaw.
Mam da Was krótką sesję kotka LPS(oczywiście jest nie mój:)














Byłam także w sklepie z zabawkami :D




Na koniec pokażę Wam lalki mojej kuzynki.

Briar Beauty


 

Draculaura Sweet 1600

Przez ten rok szkolny, ponieważ jestem w gimnazjum posty będą się pojawiać raz w tygodniu w weekend :D
Dziękuję za uwagę :D


                                                                 Caroline

2 komentarze:

  1. Wydawało mi się, że Briar wygląda lepiej, ale to pewnie przez te twarze ja talerze. ;-) Słodziutki ten kotek, a Draculaura jest po prostu UPIORNA!!! Bardzo podoba mi się te zestaw Draculaury z samochodem, ale jest on dość drogi... ;-(

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger