Coś dla miłośników Halloween- Tutorial!



Witam wszystkich tutaj zebranych :)
Nawet włącznie z tymi, którzy uważają mojego bloga za nudnego.
Przepraszam, że post ma ponad tygodniowe opóźnienie, ale w tym czasie działo się bardzo wiele.
Przygotowałam go z myślą o Halloween.
Niestety ja go nie obchodzę, ale Alicja bardzo lubi takie klimaty.
Zapraszam na tutorial, który sama wymyśliłam.


Duszek z firanki

(tak, wiem bardzo ambitny tytuł)

 Potrzebujesz:
-kilku gumek do włosów,
-lakieru do włosów w sprayu,
- kilku buteleczek,
-kleju,
-nożyczek,
-czarnego papieru,
- firanki lub białego materiału.



1. Z jednej lub kilku buteleczek ustalamy kształt duszka.
Nakładamy na niego materiał i ściskamy gumkami.
2.Oblewamy dużą ilością lakieru do włosów.
Czekamy aż wyschnie.
3. Gdy nasz duszek będzie suchy,
 ostrożnie wyjmujemy gumki
 potem  zdejmujemy go z buteleczki.
4. doklejamy oczy i buzię.
Uwaga:
Najlepiej "bawić się" lakierem do włosów na dworze.
Przy robieniu tego w domu, nie ma czym oddychać!
Lakier do włosów jest łatwopalny!!!

Gotowe!!!
Miłej zabawy!!!


 
Lakier spowodował utwardzenie się firanki, stała się ona sztywna.
Dzięki temu duszek sam stoi.










<3

                                                               Caroline


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym duszkiem! Jaki słodziutki! ;-*
    Uwielbiam twoje posty! I bloga- nie jest wcale nudny! A ci co tak uważają to: @$%-$&:-$(... (*pii...p).
    Ja także nie obchodziłam Halloween, a mój post też spóźni się o tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej, Twój blog wcale nie jest nudny! Ja go bardzo lubię :3
    Bardzo fajny tutorial, być może wykorzystam go na przyszłoroczne Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na następne Halloween będzie jak znalazł ;)
    A może to jakiś wirus albo ustawienie?
    Dzoiękuję :) do końca jeszcze tak daleko ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger