Bloody apple


Witam^^
Wiem, jak długo mnie nie było, przepraszam. Nie będę się usprawiedliwiać, każdy ma swoje powody. Mamy już oficjalnie jesień! Ja jestem happy, październik to mój ulubiony miesiąc! Nie tylko dlatego, że jest Halloween, ale także ze względu na rozkwitającą jesień.Może w tym roku wreszcie coś wstawię na 31. Porzuć płonne swe nadzieje... 
Skoro już jesteśmy przy tym poście i czytacie te moje "wypociny" to na zdjęciach jest Alicja. (pewnie już zauważyliście) Nie, nie przewidziało Wam się, postanowiłam w końcu się nią zająć i na dzień dzisiejszy nic nie zrobiłam...
Zapraszam na zdjęcia!




Miniaturowe jabłko to jarzębina ;)





A oto świnka-maskotka, mój dawny prezent dla Alice. Czyż nie jest urocza? 
Macie jakieś pomysły na imię dla tego cuda? *.*



Plan boju!


Wrzosy


<3

Na koniec herbatka,
 trzymajcie się ciepło! :*

                                             Caroline

3 komentarze:

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger