Jesienny niezbędnik




Hejka!
Dzisiejszy post będzie trochę nietypowy. Dokładnie tak jak głosi tytuł powyżej ↑ pokażę Wam mój niezbędnik ale to nie oznacza, że ten post będzie nudny i nielalkowy. Całe moje życie kręci się wokół lalek, aktualnie nie chce tego zmieniać. 
Poniżej znajdziecie całą listę rzeczy, bez których nie mogę obejść się na jesieni. 
Zapraszam!


1.Herbata

Nie mogło zabraknąć jej na mojej liście. Jest to mój ulubiony napój, kocham jej aromat ♡💙♡

Tetley- aktualnie jest to moja herbata nr1


2. Książki!

Każdy mól książkowy przyznałby mi rację 💕

Aktualnie czytam serie niefortunnych zdarzeń Lemony'ego Snicket'a. Bardzo smutna seria, ale czyta się ja z zapartym tchem. Chciałabym mieć ją na własność, w domu ale obecnie nie ma jej w sprzedaży. Pierwsza książka została wydana w 1999 roku, a więc jest starsza ode mnie 😡 Wszystkie dedykowane są dla Beatrice, która już wtedy nie żyje (prawdopodobnie w ogóle nie istniała, ale tego już taka pewna nie jestem).

"Dla Beatrycze 
Nikt nie zdołał ugasić mojej miłości
ani pożaru twojego domu."

 "Dla Beatrycze, Jam pałał, tyś skonała.
 Życie to zakała."

"Dla Beatrycze – Martwe kobiety nie opowiadają historii.
 Smutni mężczyźni je piszą."

"Dla Beatrycze.
 Gdy Cię poznałem, moje życie się zaczęło. 
Niedługo potem Twoje się skończyło."

Moje ulubiony:
"Dla Beatrycze. 
Na zawsze pozostaniesz w moim sercu, 
w moich myślach i w swoim grobie."

"Dla Beatrycze – ukochanej, upragnionej, umarłej." 


3. Ciepłe kapciuszki

Oczywiście wełniane i w ulubionym kolorze- co z resztą widać 💖

4. Świeczniki, lampiony

 Na pochmurne, zimne dni.


5. Świeczki zapachowe

Umilają swym zapachem każdy smutny dzień.
Na zdjęciu powyżej mamy moje ulubione podgrzewacze z Aury- pomarańcze i zieloną herbatę.Pachną przecudownie!W swoich zbiorach miałam także trawę cytrynową, truskawkę i bambus z imbirem.

6. Ciepłe buty, czapka, komin i kurtka!

Gdy na dworze zawierucha!
Od jakiegoś czasu ciągle mi zimno, strasznie marznę. 
(pewnie to dlatego, że jestem strasznie chuda... ale ciii)

7.Kocyk i poduszki

Na jesienne wieczory.
Nic dodać nic ująć.

8. Przekąski

Odrobina przyjemności.
Ostatnio miałam fazę na musli w batonikach个. Moje ulubione to te z żurawiną i pomarańczą.
Jednak teraz wolę te z witaminami do mleka. Dzięki temu nie cierpi na tym mój portfel. 
Żelki- moje ulubione gruszkowe misie!

9. Balsam do ust.

Must have 💋

10.DIY

 Kolejne "robótki ręczne"


Źródło zdjęcia: We heart it

10.5 Puchaty przyjaciel

Ten punkt jest niepełny jak wiecie w czerwcu pożegnałam swojego przyjaciela.
Zastanawiam się nad przygarnięciem kolejnego, ale nie myślcie że zapomniałam o Mikusiu, on na zawsze pozostanie w moim sercu. Niestety Mikuś to już przeszłość, nie przywrócę mu życia. A życie bez kota to katorga.



11. Lalki!!!

 Ostatnie najważniejsze!



Miłego weekendu!

                                       Caroline

7 komentarzy:

  1. Świetny poradnik! Chyba mi się przyda ;) Bez lalek nie ma życia :( wpadnij do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z chęcią zajrzę :)
      To jest bardziej niezbędnik, niżeli poradnik.

      Usuń
  2. hahahha żelki oj tak ;) bez nich nie mogę się obejść o każdej porze roku ;DDd

    OdpowiedzUsuń
  3. a te przezroczyste żelki
    to nie ananasowe są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest założenie, że każdy mam mieć inny smak, ale w efekcie każdy ma w sobie sok gruszkowy.
      Pozdrawiam^^

      Usuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger