100. Black & White




Witam^^
Rozsiądźcie się wygodnie bo post będzie długi!
Nie, oczy Was nie mylą jest to setny post na moim blogu. Nie mam pojęcia jak to się stało! Przez te dwa i pół roku wiele się działo, nie myślałam, że wytrzymacie ze mną aż tyle 😊
Dlatego na te okazje postanowiłam zrobić coś specjalnego, nie candy chociaż chyba powinnam, ale jest nas chyba wciąż za mało. W tym poście znajdziecie zdjęcia z bardziej popularnych postów w kolorystyce czarno-białej.
Przy okazji mogę pokusić się o jakieś podsumowanie.
W roku 2016 poznałam wiele wspaniałych osób, z blogsfery jak i z poza niej. W moim życiu zaszły pewne zmiany te dostrzegalne i te ukryte. Podszkoliłam się w robieniu zdjęć i jestem całkiem zadowolona z efektów. Moja rodzinka powiększyła się o kolejne lalki, pomniejszyła o wspaniałego przyjaciela, kota- Mikusia. Nie za bardzo wiem co mogę jeszcze tutaj napisać, nie jestem w tym najlepsza, ale myślę, że mi to wybaczycie.
Czy mam jakieś postanowienia/plany?
Oczywiście, każdy chce coś w sobie zmienić w nowym roku. Chciałabym poukładać swoje życie, doprowadzić je do ładu, zastanowić sie nad przyszłością. Znaleźć nowego przyjaciela-zaadoptować kotka. Kupić więcej książek, spełnić niektóre lalkowe marzenia. Upolować więcej "starych" monsterek. Być bardziej systematyczna, wyjechać za granicę i sprawić by po wejściu na tego bloga na Waszych twarzach pojawiał się uśmiech!
Niestety język mi się nie klei i ten post będzie bardzo chaotyczny, nie za bardzo wychodzi mi pisanie wstępów.

Chciałabym życzyć Wam by kolejny rok był nadzwyczajny, by wszystkie marzenia spełniły się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, udanego sylwestra i wszystkiego dobrego!


Zapraszam na zdjęcia!


Wielkanoc




Halloween



Zima


"Walę w tynki"



Wakacje





Ferie zimowe

Prezent Mikołajkowy






Jesień


Mikuś [*]















Odliczamy!

Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca, 
 pozdrawiam cieplutko i idę szykować się na Sylwestra.
post posiada 37 zdjęć pisałam go 2 h

                                            Caroline 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł! ^w^ Zdjęcia bardzo ładne, widać pełen profesjonalizm. No i podziwiam wytrwałość przy prowadzeniu bloga. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Miło mi to słyszeć, ale do profesjonalizmu jeszcze wiele mi brakuję^^

      Usuń
  2. Czarno-białe zdjęcia mają klimat. Obraz od razu staje się bardziej wyrazisty, monokolor nadaje niesamowitej głębi.
    Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i powodzenia w realizacji postanowień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są piękne. Klimatyczne, kreatywne, po prostu piękne. A zdjęcia księżyca, kwiatów, herbaty, pszczoły- arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję!
      Jestem zszokowana, że aż tak wam się podobają^^

      Usuń
  4. wybrałaś naprawdę intrygujące obrazy -
    a nowe tło świetnie koreluje z nimi!
    kolejnej setki i wielu lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger