103. Milion eyes



Nie wiem co mam ze sobą zrobić, mój dzień jest raczej monotonny,
 po przyjściu ze szkoły mam ochotę tylko spać. Ostatnio mam tyle na głowie...
Dlatego posty pojawiają się rzadko, niezależnie od tego jak bardzo bym chciała by były częściej. 

Włączcie:


Loic Nottet - Million Eyes



Away, get away
You're such a freak
It's what people say to me
Different, too different
I'm scared of judgement
Your insults and your slanders stick on to me



Yes with your million eyes you're watching me
You talk behind my back
You spy on me
So I scream and shout to make you leave
But you're still here, you keep judging me
With your million eyes



Drowning I'm drowning in that clown's mask
To make you laugh at my thousand flaws
Alone when I'm all alone I take my smile off
But your heartless words have left me scars




With your million eyes you're watching me
You talk behind my back
You spy on me
So I scream and shout to make you leave
But you're still here, you keep judging me



💛

                                         Caroline

7 komentarzy:

  1. O matko, ta monotonia to tak bardzo moje życie ;;
    A sesja ciekawa, ostatnio mało widuję czarno-białych zdjęć, a przecież są niesamowite i mają świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie piękno! Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję💛
      Jak miło, że komentujesz^^

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award, ponieważ lubię Twojego bloga. Więcej szczegółów u mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger