All I want for christmas is...




Witam w ten świąteczny dzień!
Nie było mnie tu prawie pięć miesięcy, dacie wiarę? Bardzo szybko minął mi ten czas. Szkoła pochłania go całkowicie. Dlatego właśnie teraz, gdy mam przerwę świąteczną postanowiłam znów się odezwać i podarować Wam prezent! 
*Teraz zjeżdżamy w dół*



*A co to?*

Alice!



Taki oto prezent powstał dla Was dziękuję, że mimo mojej nieobecności nadal ktoś tu zagląda!
Teraz pora na drugą część tego posta. Mianowicie podczas robienia ostatnich zdjęć coś mi przeszkodziło:


Kocilla!

Tudzież Totalna Maruda








Dowody zbrodni zostały udokumentowane!



*Bezradność*


 Alice dumająca nad rozwaloną choinką.

Mam nadzieję, że nieostre zdjęcia są do przeżycia, pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło! No cóż, pogoda jest przeciwko mnie- jak zaczynam robić zdjęcia to od razu się chmurzy. Sama nie czuję tej wielkiej magii Świąt, mimo wszystko:

 Chciałabym życzyć Wam wspaniałego czasu spędzonego w gronie rodzinnym, mnóstwa prezentów, także tych lalkowych. Dużo zdrowia, radości z życia i spełnienia najskrytszych marzeń!

                                                                                 ~Caroline


4 komentarze:

  1. Proszę, napisz coś jeszcze kiedyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała wrócić, nadal pisać, tworzyć niestety obawiam się, że to koniec tego bloga. Nigdy nie zamierzałam opuścić tej pasji. Tylko przesunąć ją, na przyszłość. Może za parę dobrych lat okaże, się że znajdziesz mnie na innym blogu. Po prostu nie stać mnie, zwyczajnie nie mam pieniędzy ani ochoty. Do zobaczenia niebawem.

      Usuń

Miło, że komentujesz ^^

Copyright © 2014 Lovely Dolls Sweet World , Blogger